Επιστροφές Προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ακύρωση Παραγγελίας

Πότε μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

α) Πριν την αποστολή των προϊόντων – Η ακύρωση μπορεί να γίνει με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@mams.gr ή τηλεφωνικά στο 2634020110.

β) Μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.

Αλλαγές / Επιστροφές σε φυσικά καταστήματα

Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στο φυσικό κατάστημα Mam's. 

Υπηρεσία Αλλαγών/Επιστροφών στο www.mams.gr

Για να πραγματοποιήσετε μια αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος θα πρέπει πρώτα να έρθετε σε επικοινωνία με το κατάστημα mams.gr έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί η διαδικασία της αλλαγής από εμάς. Η πολιτική των δωρεάν αλλαγών, ισχύει μόνο για την πρώτη αλλαγή επί του συνόλου στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας και κάθε νέα αποστολή θα επιβαρύνεται  με έξοδα αποστολής 3.00€.

Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε  και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά την έγκριση της επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. 

Για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές & εντός της αρχικής συσκευασίας του. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να συνοδεύονται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή τους.

 Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κάστημα mams.gr μας εντός 3 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση. 

Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Η επιστροφή χρημάτων ακολουθείται στις παρακάτω περιπτώσεις:

Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και κατάσταση που είχε κατά την παραλαβή από τον πελάτη. (όπως είχε κατά το χρόνο της παράδοσης στον πελάτη) και να μην έχει υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.

Προϊόντα που στέλνονται χωρίς εξωτερική συσκευασία που να προστατεύει το επίσημο κουτί του προϊόντος αλλά και το ίδιο το προϊόν, δεν θα γίνονται δεκτά από την εταιρία μας και θα επιστρέφονται πίσω στον πελάτη.

Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).

Η επιστροφή θα πραγματοποιείται εντός 14 ημερών με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης.
(Συνεργαζόμενες τράπεζες : Eurobank , Alphabank & Εθνική)

Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος , για την Ελλάδα 5€ 

 Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο Online.